De producten zijn toch niet helemaal naar wens? Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen.
Retourneren
Er zijn twee mogelijkheden om je product(en) aan ons te retourneren. Je kunt de producten afgeven bij onze showroom in Ede of retour zenden (kosten zijn voor je eigen rekening).
Pak het artikel stevig in, in de originele verpakking. Graag niet op de doos schrijven en normaal, doorzichtig plakband gebruiken om de doos dicht te plakken en het verzendlabel te bevestigen. De verantwoordelijkheid voor eventuele schade aan de zending ligt bij jou, zorg er daarom voor dat de doos goed is ingepakt. Indien het product niet in nieuwstaat bij ons binnenkomt, is het mogelijk dat wij kosten bij jou in rekening brengen.
Artikelen uit de sale kunnen NIET worden geruild.
Per pakketdienst retourneren (verzendkosten zijn voor je eigen rekening)
Meld je retourzending per e-mail aan. Je ontvangt van ons per e-mail de adresgegevens waarheen je het pakket kunt retour zenden, alsmede het retour nummer. Graag dit briefje op elke doos plakken.
Verzend het pakket met een pakketdienst naar keuze en bewaar het verzendbewijs goed. De verantwoordelijkheid voor verzending ligt bij jou en wij zijn niet verantwoordelijk voor beschadigde of zoekgeraakte pakketten.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen controleren wij of de producten in nieuwstaat zijn en maken wij het aankoopbedrag binnen 10 (werk)dagen aan je over.
Heb je binnen 14 dagen na je retourzending niets van ons vernomen? Stuur ons dan een e-mail met daarin je ordernummer, retournummer en track en trace code van de retourzending dan gaan wij dit uitzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
In de showroom retourneren
Meld je retourzending per e-mail aan.
De openingstijden en adresgegevens van onze showroom in Ede kun je hier vinden.
Je kunt je retourzending(en) afgeven bij de balie. Een van onze medewerkers zal op een later moment controleren of de producten in nieuwstaat zijn en dan maken wij het aankoopbedrag binnen 10 (werk)dagen aan je over.
Bekijk onze algemene voorwaarden voor alle geldende voorwaarden.
Ruilen
Wil je je bestelde product omruilen voor een ander artikel? Stuur ons even een e-mail met daarin je ordernummer en om welk artikelnummer het gaat en dan helpen wij je verder.
Schade
Heb je het meubel/product in beschadigde toestand ontvangen? Stuur dan zo snel mogelijk per e-mail wat duidelijke foto’s van de schade toe met een omschrijving van de schade. Wij nemen dan contact op met de betreffende leverancier en zij komen met een voorstel tot oplossing. Soms kan een monteur het meubel/product herstellen in nieuwstaat en komt deze gratis bij je langs. Indien herstellen in nieuwstaat niet mogelijk is zorgen we voor een nieuw product/meubel.